تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۲۳
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۲۸۱۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پذیرش رمزارز‌های معروف در بزرگ‌ترین شرکت سینما‌های جهان و مهلت ۶۰ صرافی

‌می‌متالز - بزرگ‌ترین شرکت سینما‌های زنجیره‌ای جهان از پذیرش بیت کوین و چند رمزارز خبر داد و ۶۰ صرافی در کره جنوبی هم ملزم به دریافت مجوز سازمان امنیت اینترنت شدند.

به گزارش می‌متالز، ۶۰ صرافی ارز مجازی در کره‌جنوبی مجبور به اطلاع رسانی فوری به مشتریان بابت اعلام توقف فعالیت شدند تا اقدام به ثبت نام در واحد اطلاعات مالی (FIU) و دریافت مجوز سازمان امنیت اینترنت و سپس قادر به از سرگیری مجدد فعالیت شوند.

براساس این گزارش این تعداد صرافی همچنین از طریق همکاری با بانک‌ها زمینه کسب اطمینان از واقعی بودن حساب‌های در حال معامله هستند. در غیر این صورت تا و قبل از ۲۴ سپتامبر (دوم مهر)، تعطیل و از معامله با وون کره‌جنوبی محروم خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود از کل صرافی ارز‌های مجازی کره جنوبی، ۴۰ صرافی به طول کامل تعطیل و ۲۸ صرافی هم تعلیق شوند.

از سوی دیگر، شرکت AMC بزرگ‌ترین شرکت سینما‌های زنجیره‌ای جهان، درصدد پذیرش دیگر ارز‌های مجازی و علاوه بر بیت‌کوین برآمد.

آدام آرون مدیرعامل این شرکت با اشاره به برنامه فروش بلیت سینما‌ها به بیت‌کوین و تا پاپان سال جاری میلادی در توییتر اعلام کرد: از زمان عملی شدن این امکان ارز‌های مجازی مانند اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش هم مورد پذیرش خواهند گرفت.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده