تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۲۸۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل یکی از صرافی‌های معروف اعلام کرد:

پیش بینی بیت کوین۲۰۰ هزار دلاری و حضور گسترده دولت‌ها در ارز‌های دیجیتال ملی

‌می‌متالز - مدیرعامل یکی از صرافی‌های معروف پیش بینی کرد قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید و دولت‌ها با ایجاد ارز‌های دیجیتال ملی به‌طور گسترده وارد این فضا خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، برایان آرمسترانگ مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (مبادله کننده بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین به ارز‌های حدود ۳۲ کشور و انجام معامله ذخیره‌سازی ارز دیجیتال در ۱۹۰ کشور) گفت: انتظار می‌رود بیت‌کوین در آینده بتواند با میلیاردر کردن عده‌ای، علم فناوری و امور خیریه را در سال‌های پیش‌رو تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی‌ها، قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید و آن هنگام بیش از نیمی از میلیاردر‌های دنیا از طریق ارز‌های دیجیتال میلیاردر خواهند شد. یعنی در دهه ۲۰۲۰، بیشتر افراد حرفه‌ای به حجم زیادی از سرمایه دسترسی خواهند داشت.

آرمسترانگ افزود: این شرایط احتمالا باعث افزایش سرمایه‌گذاری در علم و فناوری می‌شود و افراد بیشتری از فعالان حوزه ارز دیجیتال به امور بشر دوستانه روی می‌آورند. علاوه بر این دولت‌ها و موسسات وابسته با ایجاد ارز‌های دیجیتال ملی به‌طور گسترده وارد فضای ارز‌های دیجیتال خواهند شد و نگرانی مسائل امنیتی باعث می‌شود اینترنت از پروتکل "HTTP" به سمت پروتکل‌های امن‌تر "HTTPS" خواهد رفت و بازار‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و امور مالی غیرمتمرکز به صورت مستقل رشد می‌کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده