تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۲۸۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بایننس برای ایرانیان خاطره شد! / «با نهاد‌های امنیتی همکاری می‌کنیم»

‌می‌متالز - بزرگ‌ترین صرافی رمزارز‌ها در جهان سیستم معاملاتی خود را برای همکاری با نهاد‌های نظارتی در سراسر دنیا تغییر می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، صرافی بایننس، پیشروترین صرافی رمزارز در جهان است و این صرافی دیروز اعلام کرده که تغییراتی در رگولاتور‌های خود برای همکاری با نهاد‌های نظارتی اعمال خواهد کرد. مدیرعامل این صرافی اعلام کرد این صرافی آمادگی لازم برای تبدل شدن به یک موسسه مالی تحت نظارت را دارد.

«صرافی ما متمرکز است و برای بقا باید با نهاد‌های نظاری همکاری لازم را داشته باشیم.»

سیاست جدید بایننس فاصله زیادی با سیاست فعلی این صرافی دارد و این صرافی بعد از اخراج از چین اعلام کرد دفتر رسمی این صرافی هیچ جای دنیا قرار ندارد با این حال این صرافی نتوانست فشار‌های نهاد‌های نظارتی را تحمل کند و همکاری با این نهاد‌ها را شروع کرد.

گرگ موناهان، بازپرس سابق جنایی خزانه‌داری ایالات متحده به عنوان مدیر گزارش پولشویی در بایننس انتخاب شد.

فشار زیاد نهاد‌های نظارتی دیدگاه ژائو را تغییر داده است و او در مصاحبه خود گفت: ما باید سوابق روشنی از شفافیت به عنوان بزرگترین بازیگر صنعت رمزارز‌ها داشته باشیم.

سیاست‌های جدید بایننس باعث شده تا بسیاری از کاربران ایرانی این صرافی کوچ کنند حالا هر کسی که در این صرافی احراز هویت نشده باشد اجازه معامله و فعالیت بر بستر صرافی بایننس را ندارد.

همکاری بایننس با نهاد‌های نظارتی باعث می‌شود تا این نهاد‌ها به دلیل تحریم‌ها سختگیری‌های زیادی در رابطه با استفاده ایرانیان از صرافی بایننس اعمال کنند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده