تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۲۳۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خداحافظی ایرانی‌ها با صرافی بایننس

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه صرافی بایننس احراز هویت سطح دو برای تمامی کاربران این صرافی اجباری شد. بدین ترتیب عملا کاربران ایرانی باید با بایننس خداحافظی کنند.

به گزارش می‌متالز، صرافی رمزارز بایننس اعلام کرد که بررسی سوابق و احراز هویت مشتریانش را سخت‌گیرانه‌تر می‌کند. هدف این صرافی تلاش در جهت مقابله با پولشویی با اثر سریع است. حرکتی که بعد از هفته‌ها فشار از سوی نهاد‌های ناظر مالی جهانی انجام می‌شود.

این صرافی که که شرکتش را در جزایر کایمن ثبت کرده است به دنبال بهبود روابط خود با نهاد‌های ناظر است.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده و کریستن لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپایی افراد شاخصی بودند که نگرانی خود را درباره پولشویی از طریق رمزارز ابراز داشتند.

بر این اساس کاربران بایننس باید برای دسترسی به خدمات و محصولات فرایند احراز هویت خود را کامل کنند. در غیر اینصورت تنها برداشت و لغو سفارش‌ها و بستن جایگاه‌های خرید و فروش تنها برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه بایننس، این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربران، از هم اکنون به صورت مرحله‌ای آغاز شده و تا ۱۹نوامبر (دو ماه دیگر) تکمیل خواهد شد. جزئیات بیشتر مستقیماً اطلاع رسانی خواهند شد.

این در حالی است که پس از تکمیل احراز هویت سطح دو، کاربران می‌توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند.

بایننس به شدت به کاربران توصیه می‌کند تا احراز هویت سطح دو خود را فوراً تکمیل کنند تا از تأخیر در روند تأیید و محدودیت دسترسی آن‌ها جلوگیری شود.

با توجه به اینکه این سطح از احراز هویت به ارسال مدارک هویتی و همچنین تصویر چهره نیاز دارد، می‌توان گفت عملا استفاده از بایننس برای کاربران ایرانی به پایان رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده