تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۲۸۶۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به شرکت‌های کوچک و متوسط:

بانک بورسی وام کم بهره و ٢ میلیارد تومانی و نرخ سود ترجیحی ٧ درصدی می‌دهد

‌می‌متالز - بانک صادرات طرح تسهیلاتی مرابحه کارا با هدف تامین تا سقف ٢ میلیارد تومان برای سرمایه در گردش و سرمایه ثابت شرکت‌های کوچک و متوسط با نرخ سود ترجیحی ٧ درصدی ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز، بانک صادرات طرح تسهیلاتی مرابحه کارا با هدف تامین تا سقف ٢ میلیارد تومان برای سرمایه در گردش و سرمایه ثابت شرکت‌های کوچک و متوسط با نرخ سود ترجیحی ٧ درصدی ارائه کرد.

براساس این گزارش، بنگاه‌های کوچک و متوسط فعال برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت می‌توانند تا سقف ٢ میلیارد تومان از تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح کارا استفاده کنند.

نرخ سود تسهیلات در قالب طرح کارا، ٧ درصد و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات برای بنگاه‌ها ٢٤ ماهه است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی با کمتر از ١٠٠ نیروی کار که در زمره شرکت‌های تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط قرار می‌گیرند، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات این خدمت جدید بانک صادرات را دارند.

داشتن مجوز فعالیت، دارا بودن حساب جاری بدون دسته چک نزد بانک صادرات، فعال بودن شرکت تولیدی، عدم شمولیت ماده ١٤١ قانون تجارت و احراز اهلیت توان بازپرداخت متقاضی با توجه به درآمد حاصل از فعالیت، از جمله شرایط دریافت این تسهیلات عنوان شده و صاحبان بنگاه‌ها می‌توانند از این خدمت نوین بانک استفاده کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده