تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۲۹۲۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین بانک بزرگ بورس در ۱۹ استان آزمون استخدامی برگزار می‌کند + شرایط

‌می‌متالز - بانک صادرات برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در تهران و ۱۸ استان از میان داوطلبان مرد و زن برای تصدی سمت‌های بانکدار و بانکیار، کارمند فنی - مهندسی و نگهبان استخدام می‌کند.

به گزارش می‌متالز، بانک صادرات برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در تهران و برخی استان‌ها از میان داوطلبان مرد و زن برای تصدی سمت‌های بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی - مهندسی و نگهبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه استخدام می‌کند.

آزمون استخدامی برای تصدی سمت بانکدار و بانکیار (تحویلدار) از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط بانکی برگزار می‌شود. همچنین داوطلبان مرد بومی شهر تهران دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های معتبر دولتی می‌توانند برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کنند.

بانک صادرات با رعایت شرایط و آیین‌نامه اداری و استخدامی از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند؛ بنابراین گزارش، "وبصادر" در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.

نوع قرارداد در این استخدام برای تمامی مشاغل فوق، قرارداد موقت تمام‌وقت و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی است. تاریخ برگزاری آزمون بعدازظهر جمعه ٢٣ مهر خواهد بود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده