تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۲۹۳۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص مثبت، اما شاخص‌سازان منفی/ دور منفی عرضه اولیه‌ها در بازار

‌می‌متالز - در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد قرار گرفت. گزارش بازار امروز را در متن زیر بخوانید.

به گزارش می‌متالز، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۸ درصد رشد را ثبت کرد. اما روند شاخص هم‌ وزن امروز منفی بود و حدودا دو هزار واحد افت و ۰٫۴۷ درصد ریزش را ثبت کرد و در کانال ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان رسید و بیشتر شاخص‌سازان بازار هم امروز روند مثبتی را ثبت نکردند و تنها چند نماد محدود مثبت شدند.

در بین شاخص‌سازان بازار فملی، پارسان و وغدیر بیشترین تاثیر را در شاخص کل گذاشتند و پربیننده‌ترین نماد‌های بازار هم امروز کیمیاتک، فسبزوار و شبندر بودند.

بیشترین حجم معامله در بازار امروز برای شبندر، خساپا و وسکرمان ثبت شد. همچنین برترین صنایع بورسی هم امروز فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۴۷۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۸۳نماد و افت بیش از سه درصد ۱۸۶نماد در بازار اتفاق افتاد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام غپاک، خکار و کاذر متوقف شدند و نماد‌های رانفور و وملی بازگشایی شدند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده