تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۲۹۵۳۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده رانا پلاس ۴ مهر ۱۴۰۰

‌می‌متالز - قرعه کشی طرح فروش فوق العاده رانا پلاس امروز ۴ مهر ۱۴۰۰ برگزار شد و برندگان به مدت ۵ روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، مروز یکشنبه، مراسم قرعه‌کشی مرحله بیست و سوم فروش فوق العاده خودرو رانا پلاس با سقف شیشه‌ای با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

در این مراسم، ۲ هزار مشتری نهایی این محصول برگزیده شدند.


مشخصات منتخبان، پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهاد‌های ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار گرفته است.

منتخبان این طرح به مدت پنج رو مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو مطابق با بخشنامه اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

 

نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده رانا پلاس ۴ مهر ۱۴۰۰

همچنین نتایج از طریق پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد، با این‌حال بهتر است تا مشتریان برای اطمینان از نتایج به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو (در قسمت پنل کاربر>میز کار> استعلام وضعیت قرعه کشی) مراجعه کنند. هم اکنون اسامی برندگان در قسمت پنل کاربری درج شده است.
نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح فروش فوق العاده رانا پلاس ۴ مهر ۱۴۰۰

با ورود به سامانه کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه باز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده