تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۳۳۱۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۹۸۹میلیارد سهم در بورس طی ۷ ماه گذشته

‌می‌متالز - بیش از ۹۸۹میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، طی ۱۳۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد ۹۸۹ میلیارد و ۵۴۸ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۹۵۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۰۸ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۵۸ دفعه طی ۱۳۸ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۸ میلیارد و ۵۷۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۷۵۳ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۸ روز با ۱۲۸ هزار و ۶۶۴ واحد رشد، معادل ۹.۸۴ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۲ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۲ هزار و ۵۳۷ واحد کاهش، معادل ۹.۶۷ درصد افت کرد و رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۰۹ هزار و ۲۵۴ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۵۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۰۹ هزار و ۳۷ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۸۵ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۱.۲۷ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۸.۰۳ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده