تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۳۷۶
کد خبر: ۲۳۴۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۰۱۲میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۰۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، طی ۱۴۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۰۱۲ میلیارد و ۷۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۱۴۱ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال در بیش از ۱۱۰ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۶۱۶ دفعه طی ۱۴۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۰۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۸۰۵ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۴۰ روز با ۸۶ هزار و ۲۲۰ واحد رشد، معادل ۶.۵۹ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۲۷ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۶۳۴۲ هزار و ۳۲۹ واحد کاهش، معادل ۱۴.۴۰ درصد افت کرد و رقم ۳۷۶ هزار و ۴۷۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷۴ هزار و ۸۹۲ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹۹۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۳ هزار و ۸۱۸ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۶۶ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۷۳ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۱۴ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده