تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۳۲۰۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۹۵۹ میلیارد سهم در بورس طی ۱۳۱ روز معاملاتی

‌می‌متالز - بیش از ۹۵۹ میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۳۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۹۵۹ میلیارد و ۳۰۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۷۰۵ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۰۶ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۲۲ دفعه طی ۱۳۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۳ میلیارد و ۸۵۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۸۵ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۱ روز با ۸۹ هزار و ۷۳۹ واحد رشد، معادل ۶.۸۶ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۴۶ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۷ هزار و ۲۲ واحد کاهش، معادل ۱۰.۶۹ درصد افت کرد و رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۹ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸ هزار و ۶۷۱ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۳۷ هزار و ۷۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۸ هزار و ۹۲ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۸۴۰ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۰۹ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۶.۴۶ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده