تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۳۴۶۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
استاندار لرستان:

رفع موانع شرکت فولاد ازنا در اولویت قرار گیرد

‌می‌متالز - زیویار گفت: بانک‌ها با همکاری برای رفع مشکلات واحد‌های اقتصادی اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زیویار در شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: بانک‌ها به عنوان یکی از پشتوانه‌های اصلی صنعت و اقتصاد استان محسوب می‌شوند که به نوعی خون موجود در شریان‌های اقتصاد نیز به شمار می‌آیند، از این رو همکاری و مشارکت آن‌ها در طرح‌های اقتصادی استان مورد انتظار است.

وی افزود: از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در شورای هماهنگی بانکها، واحد‌های تملک شده توسط بانک‌های عامل بود که مقرر گردید کارگروهی با حضور کارشناسان امر برای رفع این معضل تشکیل شده تا با پیگیری وضعیت واحد‌های تملک شده، نسبت به بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید اقدامات لازم صورت پذیرد.

زیویار با اشاره به آخرین وضعیت پروژه فولاد ازنا یاد آور شد: فولاد ازنا یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین طرح‌های اقتصادی استان به شمار می‌آید که در گذشته برای راه‌اندازی این شرکت اقدامات زیادی انجام گرفته و در ادامه نیز جلسات مستمری با مسوولین امر در مرکز، طی روز‌های اخیر برگزار گردید تا گام‌های نهایی برای احیاء این شرکت برداشته شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با رفع موانع شرکت فولاد ازنا، در آینده نزدیک شاهد رونق دوباره و خبر‌های خوش از این پروژه اقتصادی مهم باشیم.

منبع: سفیر افلاک

عناوین برگزیده