تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۳۵۲۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های کمک فنر ایندامین، داروسازی زهراوی و نیروکلر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، مبین وان کیش و سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳ هزار و ۴۹۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۹۲ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در بیش از ۶۳۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کمک فنر ایندامین، داروسازی زهراوی و نیروکلر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خزر، پارس الکتریک و ایران دارو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۶۷ هزار و ۲۶ میلیارد تومان در ۲۶۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، مبین وان کیش و سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ریل سیر کوثر، آ. س. پ و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده