تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۳۹۶۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل شرکت سیمان خزر لوشان؛

محدویت‌های انرژی مهم‌ترین مانع تولید در کارخانه سیمان خزر است

‌می‌متالز - اسحق جمال امیدی، مدیر عامل شرکت سیمان خزر به منظور پیگیری موانع تولید شرکت، خصوصا قطعی گاز مصرفی و سوخت جایگزین (مازوت) با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تبریک انتصاب دکتر عباسی به عنوان استاندار گیلان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان همچنین تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روزپرستار در راستای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها به تشریح وضعیت سیمان در استان گیلان طی سال جاری و تبیین افق و چشم‌انداز آن در سال پیش رو پرداخته وخلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته با تاکید و تکیه بر توان پرسنل سخت کوش و دلسوز شرکت و نیز پتانسیل بالای علمی و عملی متخصصین جوان این واحد تولیدی را توضیح دادند.

اسحق جمال امیدی موانع و مشکلات تولید در شرکت سیمان خزر از جمله محدودیت‌های انرژی (گاز، مازوت و برق) و ذخایر معادن را عنوان و خواستار مساعدت و دستور ویژه استاندار محترم شد.
در این دیدار دکتر عباسی استاندار گیلان نیز ضمن خیرمقدم و تشکر بابت تلاش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی و تولید سیمان دستور لازم برای رفع موانع تولید و نیز رهنمود مقتضی جهت تسهیل امورکارخانه سیمان خزر را به مهندس فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری صادر کرد.

استاندار گیلان در خاتمه این دیدار و در صحبت‌های خود اظهار داشت: معاونت امور اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با واحد سیمان خزر داشته و نتایج حاصله را نیز به ایشان منعکس نماید.

منبع: دیار میرزا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده