تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۳۵۴۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های شهد، داروسازی جابرابن حیان و شیر پاستوریزه پگاه خراسان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، ریل پرداز نو آفرین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۳ هزار و ۲۹۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۷۶ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹ میلیارد و ۶۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان در بیش از ۶۶۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شهد، داروسازی جابرابن حیان و شیر پاستوریزه پگاه خراسان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران دارو، پارس الکتریک و صنایع جوشکاب یزد بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان در ۲۹۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۲۳ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۵۷۲ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، ریل پرداز نو آفرین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های لیزینگ ایران و شرق، توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده