تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۸
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۳۵۵۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حل مشکل ۲ واحد تولیدی جیرفت در جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از حل مشکل ۲ واحد تولیدی جنوب کرمان در چهارمین جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مسلم مروجی فرد در این خصوص گفت: با تشکیل چهارمین جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی طی امسال، مشکل ۲ کارخانه تولیدی شهرستان جیرفت حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان توضیح داد: اولین کارخانه کود شیمیایی جنوب کرمان که با مشکل محیط زیستی روبرو شده بود، در این جلسه مطرح شد.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه به کود شیمیایی بعنوان مواد اولیه مورد نیاز کشاورزان و با بررسی‌های صورت گرفته در جلسه، مشکل این کارخانه حل شد.

مروجی فرد افزود: دومین مشکل مطرح شده در این جلسه مربوط به کارخانه تولید روغن زیتون بود که متاسفانه این کارخانه از ۲ سال قبل به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های بانکی تعطیل بوده و امید است با مصوبات حاصل از این جلسه و همت سرمایه گذار، مشکلات آن حل و شاهد فعالیت مجدد این واحد تولیدی در جیرفت باشیم.
وی ضمن تشکر از حوزه قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان در جهت کمک و حمایت از سرمایه گذاری در جنوب کرمان، تصریح کرد: با حل مشکلات این دو واحد تولیدی، ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در جنوب کرمان فعال و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

شایان ذکر است جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی با حضور موحد رییس کل دادگستری استان، سالاری دادستان، مروجی فرد رییس و سعیدی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیران کل استان و سرمایه گذاران برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده