تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۳۵۷۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

احیا ۲۰ واحد صنعتی و معدنی طی ۷ ماهه امسال

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان از احیاء ۲۰ واحد صنعتی و معدنی طی هفت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحد‌های تولیدی اعطا شده است.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان از احیاء ۲۰ واحد صنعتی و معدنی طی هفت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحد‌های تولیدی اعطا شده است.

داوود شهرکی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سیستان و بلوچستان اعلام داشت: در مدت زمان ۷ ماهه امسال از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعداد ۱۲ واحد صنعتی و تعداد ۸ واحد معدنی احیا، و به چرخه تولید بازگشته آمد.

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان افزود: با احیا، این واحد‌های تولیدی جهت ۲۷۸ نفر شغل ایجاد شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: طی مدت ۷ ماهه امسال به تعداد ۱۴ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اعطا، شده است.

رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: با تسهیلات اعطا، شده به واحد‌های تولیدی در این بازه‌ی زمانی اشتغال یک هزار و ۹۷۷ نفر تثبیت شده است.

منبع: معدن نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده