تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۴۸۷
کد خبر: ۲۳۵۹۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر فولادسازی ذوب آهن اصفهان خبر داد:

افزایش۳۵۰ درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول سال جاری

‌می‌متالز - سیاوش خواجوی مدیر فولادسازی شرکت به تشریح کیفیت محصولات تولیدی در این بخش پرداخت.

به گزارش می‌متالز، خواجوی با بیان این‌که در راستای رقابت در بازار‌های هدف و تامین نیاز مشتریان، کیفیت محصولات سرلوحه ذوب‌آهن اصفهان است، گفت: این شرکت با ارتقاء توان علمی متخصصان خود و توسعه کارگاه‌هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش به سزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات خود پرداخته است. مدیر فولادسازی شرکت به کیفیت انواع ریل‌های تولیدی در ذوب‌آهن پرداخت و گفت: با توسعه کارگا‌های کیفیت محصول توانستیم انواع ریل مورد نیاز کشور و بازار‌های منطقه را بر اساس استاندارد‌های ملی و جهانی تولید کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت از افزایش سه و نیم برابری محصولات صنعتی در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبنای تولید برای ما رضایت مشتری است و برای رضایت مشتریان استاندارد‌های کیفیت را با دقت رعایت می‌کنیم. مدیر فولادسازی شرکت نقش تعمیرات در تولید محصولات باکیفیت را غیر قابل انکار دانست و گفت: در این راستا تعمیرات اساسی کنورتور‌های ۲ و ۳، ایستگاه ۶ ریخته‌گری، جرثقیل‌ها و بومی‌سازی تاندیش‌ها و... از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول انجام شده است.
وی تلاش همکاران این مدیریت در تولید شمش‌های گوناگون و مورد نیاز شرکت را ستودنی دانست و افزود: تلاشگران این بخش، شمش‌های مورد نیاز انواع ریل، تیرآهن و سایر محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید کردند و اجازه ندادند تحریم‌ها و تهدید‌ها بر تولیدات شرکت کوچکترین تاثیری داشته باشد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده