تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۶۸۳۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مهندس رخصتی در همایش بخشداران استان اصفهان:

ذوب آهن اصفهان آماده عرضه محصولات ساختمانی جهت پروژ‌های عمرانی استان

‌می‌متالز - همایش بخشداران استان اصفهان ۲ مردادماه در سالن تشریفات روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مهدی سلیمانی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری، فرماندار شهرستان لنجان و بخشداران استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس ایرج رخصتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این همایش، رشد و پیشرفت کشور را مستلزم کار و همت جهادی و همدلانه دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به مسوولیت‌های اجتماعی توجه ویژه دارد و طی نیم قرن گذشته با خدمتی که به رشد صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد نموده، بالاترین سطح مسوولیت اجتماعی را ارائه کرده است.

وی افزود: امروز سبد محصولات ذوب آهن متناسب با بازار و پروژ‌های عمرانی کشور است و این شرکت آمادگی دارد محصولات خود را جهت پروژ‌های عمرانی استان عرضه نماید.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مسوولین استان از جمله بخشداران در زمینه ساخت و ساز و پروژه‌های مختلف عمرانی می‌توانند از محصولات کیفی ذوب آهن اصفهان استفاده نمایند و ضرورت دارد که محصولات این شرکت به طور مستقیم به سمت پروژ‌های عمرانی در شهر‌ها و روستا‌ها هدایت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز، خدمتگزاری به مردم را جهاد فی سبیل ا... دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم که نظرات و حرف دل مردم را با گوش جان پذیرا باشیم و جهت حل مشکلات جامعه، تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان نیز از همراهی ذوب آهن اصفهان در برگزاری این همایش قدردانی نمود و افزود: یکی از وظایف اصلی و حیاتی تمام مسوولین پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم است و هر روز باید با انگیزه و توان بیشتر برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

این همایش با سخنرانی نمایندگان منتخب بخشداران استان اصفهان، جلسه پرسش و پاسخ و ارائه نقطه نظرات کارشناسان دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری همراه بود و در پایان نیز حاضرین در این همایش از بخش‌های مختلف خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

ذوب آهن اصفهان آماده عرضه محصولات ساختمانی جهت پروژ‌های عمرانی استان

ذوب آهن اصفهان آماده عرضه محصولات ساختمانی جهت پروژ‌های عمرانی استان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده