تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۶۸۳۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
‌‌استاندار ایلام در بازدید از کارگاه‌های تولیدکننده سازه‌های فولادی سایبان:

در مسیر اربعین به ۳۶ هزار متر سایبان نیاز داریم

‌می‌متالز - استاندار ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام برای اربعین امسال با توجه به فصل تابستان، احداث سایبان در مسیر‌های اربعین به ویژه پایانه مرز مهران است.

به گزارش می‌متالز، حسن بهرام نیا طی بازدید از کارگاه‌های تولیدکننده سازه فولادی سایبان در مسیر اربعین واقع در شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های اربعین در استان شد و گفت: بازدید میدانی از پروژه‌های زیرساختی اربعین بسیار حایز اهمیت است و همان طور که در جلسه اخیر ستاد اربعین نیز اعلام شد، از امروز پایش زیرساخت‌ها بصورت حضوری و میدانی آغاز می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع و تکمیل پروژه‌های اربعین در استان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام برای اربعین امسال با توجه به فصل تابستان، احداث سایبان در مسیر‌های اربعین به ویژه پایانه مرز مهران است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که در مجموع به ۳۶ هزار متر مربع سایبان نیاز داریم، اظهار داشت: در این راستا اقدامات لازم برای ایجاد حدود ۲۰ هزار متر مربع سایبان با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان در مناطقی همچون بهرام آباد، پایانه برکت و نقطه صفر مرزی مهران در دست اقدام است.

بهرام نیا با بیان اینکه در مسیر اربعین باید دلی کار کرد، افزود: در این زمینه پروژه احداث سایبان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و امیدواریم تا قبل از اربعین، این پروژه مهم به سرانجام برسد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده