تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۲۳۸۹۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان اردبیل اعلام کرد:

آمادگی سازمان صمت اردبیل برای ارائه خدمات به پژوهشگران صنعتی

‌می‌متالز - رییس سازمان صمت استان اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان با تشریح آخرین وضعیت صنعت استان گفت: در حال حاضر ۱۱۶۱ پروانه بهره برداری داریم که ۸۱ درصد آن‌ها فعال می‌باشند.

به گزارش می‌متالز، رامین صادقی افزود: در سال‌های گذشته شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان در سایه همکاری دانشگاه، مرکز رشد و پارک علم وفناوری عملی شد که در نتیجه آن چندین شرکت که قبلا بصورت سنتی فعالیت می‌کردند و تولیدات سنتی داشتند در حل حاضر به واحد‌های صنعتی تبدیل شده و پروانه بهره برداری صنعتی برای آن‌ها صادر شده است.
رییس سازمان صمت اردبیل در خصوص استفاده از تکنولوزی و حرکت به سمت تولید باکفیت گفت: بیشترین ومهمترین آیتم درتولید و صنعت، کاهش هزینه تولید و تولید کالای باکیفیت و بازار پسند می‌باشد و این امر با جایگزین کردن تکنولوژی و فن آوری روز دنیا به جای تولید سنتی در صنعت استان میسر خواهد شد.
صادقی در راستای حمایت از پژوهشگران و فن آوران و ارائه خدمات بهتر گفت: سازمان صنعت، معدن وتجارت استان برای پژوهشگران و فن آوران بدون اخذ هزینه پروانه تحقیق و توسعه، پروانه صنعتی، پروانه پژوهش وفنآوری در سریعترین زمان ممکن صادر می‌نماید.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده