تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۲۳۹۸۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل گروه مالی کاریزما گفت:

پذیره نویسی ۷۲۰ میلیون سهم بیمه زندگی کاریزما به ارزش ۳۶ میلیارد تومان

‌می‌متالز - مدیر عامل گروه مالی کاریزما گفت: یکی از برنامه‌های ما طراحی ابزار‌های پایه‌ای است که متناسب با سرمایه‌گذاری‌های صنعت بیمه است.

به گزارش می‌متالز، علی تیموری شندی، مدیر عامل گروه مالی کاریزما، در خصوص خدمات شرکت‌های بیمه برای جذب بازار اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما طراحی ابزار‌های پایه‌ای است که متناسب با سرمایه‌گذاری‌های صنعت بیمه است. طبیعتا ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم که ابزار‌های مناسبی را متناسب با این حوزه طراحی کنیم.

وی افزود: قطعا همه این‌ها کمک می‌کند که جریان ورود نقدینگی به بازار سرمایه را تقویت کنیم و در کنار آن برای صنعت بیمه در شرایط تورم فعلی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

تیموری شندی درخصوص تمرکز گروه مالی کاریزما در دیگر حوزه‌های بیمه‌ای ادمه داد: ما ابزار‌های تحت مدیریت متنوع و قابل توجهی داشتیم و باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که گروه مالی کاریزما داشت یکی از مهارت‌ها و تخصص‌های ما در بخش سرمایه گذاری است و یکی از المان‌های موفقیت در بیمه عمر و سرمایه گذاری بخش سرمایه گذاری وجوه است که در بلندمدت تجهیز می‌شود.

مدیرعامل گروه مالی کاریزما گفت: در حال حاضر تمرکز ما در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری و توسعه طرح‌های بازنشستگی است. فعلا برنامه‌ای برای ورود به سایر رشته‌های بیمه‌ای نداریم. در صورتی که بتوانیم پارادایم را در بازار تغییر دهیم شاید وارد این حوزه شویم و قطعا زیرساخت‌های تکنولوژی می‌تواند این پارادایم را تغییر دهد. این موضوع در برنامه بلندمت ما وجود دارد، اما در کوتاه مدت برنامه‌ای نداریم.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده