تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۴۱۱۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
خانی تاکیدکرد:

رفع مشکل برق کارخانه سیمان شاهرود

‌می‌متالز - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، خواستار رفع مشکل برق کارخانه سیمان شاهرود شد و گفت: سهامداران این واحد که عمدتا مردم شهرستان هستند، متضرر شدند.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر خانی در نشست هم‌اندیشی و تصمیم گیری پروژه‌های شهری شاهرود اظهار کرد: بالغ بر ۵۰ درصد از سهامداران شرکت سیمان از اهالی این شهرستان بوده و لازم است با دستور ویژه استاندار مشکلات مرتبط با برق‌رسانی به این شرکت برطرف شده تا شاهد فعالیت کامل این مجموعه تولیدی استان باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری است افزود: امسال بخشی از اختصاص بودجه از تمرکز دولت خارج و به استان‌ها واگذار شده است.

وی ادامه داد: جمعیت، محرومیت و وسعت از جمله مواردی است که در تخصیص بودجه باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها تصریح کرد: اگرچه تلاش مدیران شهری در راستای خدمات‌دهی است، اما درآمد در شهرداری شاهرود کم است.

خانی با بیان اینکه ما در گذشته در بحث تغییر کاربری‌ها در شهرستان شاهرود مشکل جدی داشتیم، ادامه داد: شهر شاهرود باید توسعه پیدا کرده و مراکز ورزشگاهی، فضای سبز، خدماتی و ... از طریق تغییر کاربری ایجاد شود.

این نماینده مردم گفت: پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در شهرستان‌های شاهرود و میامی به صفر رسیده که باید روند عملیاتی شدن مصوبات آن تسریع یابد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در شاهرود تصریح کرد: شهرک کوثر از جمله مناطقی است که باید هر چه سریع‌تر مشکلات آین مجموعه برطرف شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده