تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۲
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۲۴۱۲۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کدام شرکت‌های بورسی سود کردند؟

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال گزارشات یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ چند شرکت بورسی منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال گزارشات یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۰ چند شرکت بورسی منتشر شد.

شرکت سیمان فارس و خوزستان با نماد سفارس صورت وضعیت پورتفوی دوره یک ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر این اساس این شرکت از محل واگذاری سهام ۷٫۳ میلیارد تومان سود محقق کرده است. همچنین درآمد حاصل از سود سهام محقق شده تا پایان آذر ماه نیز ۱۱٫۶ میلیارد تومان بوده است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰آذر ماه ۱۴۰۰ از محل سهام مجمع شرکت در سال جاری سودی حاصل نکرده است. اما درآمد حاصل از سود سهام محقق شده سفارس تا پایان آذر ماه ۱۹٫۳ میلیارد تومان بوده است. همچنین ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹٫۷ درصد کاهش یافته است.

شرکت سیمان خاش با نماد سخاش نیز گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. سخاش در این مدت بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

این شرکت با سرمایه ثبت شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

کارخانجات پنبه ودانه‌های روغنی خراسان با نماد غدانه نیز گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر این اساس کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان مبلغ ۴۶٫۷ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است.

این شرکت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰آذر ماه، مبلغ ۳٫۳ میلیون تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۶٫۱۴ درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۳۲٫۴۴ درصد افزایش داشته است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده