تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۴۱۹۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین اعلام کرد:

بازگشت بیش از یک هزار و ۲۶۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که بیش از یک هزار و ۲۶۰ واحد صنعتی راکد امسال به چرخه تولید بازگشته‌اند، گفت: حمایت از صنایع را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و امیدوارم تا پایان سال عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به توسعه آمایش سرزمینی در کشور اظهار داشت: توسعه آمایش سرزمینی در حوزه صنعت در تمامی استان‌ها که موجب اشتغال پایدار می‌شود، آغاز شده است که با همکاری مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط صورت می‌پذیرد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی باکیفیت از اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است، به‌طوری که در حال حاضر بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور درحال اجرا می‌باشد که نسبت به مدت مشابه قبل، رشد ۵۰ درصدی داشته است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: الکترونیکی کردن فرآیند واگذاری زمین، اعطای مزایای ویژه به شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود و فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحد‌های تولیدی در مجموعه شهرک‌های صنعتی، گام‌های مهم این سازمان در جهت تحقق شعار امسال بوده است.

رسولیان در ادامه ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و کارنامه قابل قبول وی یادآور شد: حمید رضا خانپور از مدیران پرتلاش این مجموعه بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین نیز جزو استان‌های برتر در جذب سرمایه گذار است که عملکرد وی در پیشرفت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رونق فعالیت واحد‌های تولیدی قابل دفاع است.

وی در ادامه از رضا صفاری سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین به‌عنوان کارشناسی خوشنام، مؤمن و دارای تخصص با کارنامه درخشان فعالیت در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی با بیش از ۱۸ سال سابقه کار اجرایی و آشنایی کامل با بخش خصوصی در دوره‌های مختلف تصدی مسئولیت نام برد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیش از این مراسم، با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین دیدار و همچنین ساختمان جدید شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین را افتتاح کرد.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده