تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۴۵۷
کد خبر: ۲۴۲۰۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس متعادل است/ منفی شدن برخی از سهم‌ها طبیعی است

‌می‌متالز - بازار سهام در میانه روز معاملاتی روندی متعادل دارد. شاخص کل با افت حدود ۲۵۰۰ واحدی در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات در میانه بازار ۱۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام در میانه روز معاملاتی روندی متعادل دارد. شاخص کل با افت حدود ۲۵۰۰ واحدی در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات در میانه بازار ۱۵۰۰ میلیارد تومان است. شستا و کدما بیشترین تاثیر منفی و خودرو و برکت بیشترین تاثیر مثبت را تا به این لحظه در شاخص کل بورس ثبت کردند. نماد‌های بترانس، وتجارت و غکوروش امروز بازگشایی شدند.

شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی در حالی در اکثر نماد‌ها امروز قرمزند که خودرویی‌ها، بانکی‌ها و نفتی‌ها رشد خوبی را تا به اینجا ثبت کردند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۸۹ واحد رشد در کانال ۱۸ هزار و ۸۰۹ واحد قرار دارد. بپاس و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس ثبت کردند.

برزو حق شناس، کارشناس بازار سهام گفت: وضعیت بازار خوب است، باید در این مقطع بازار حجم بخورد. در این مرحله مقداری منفی شدن سهم‌ها طبیعی است و مساله مهم حضور خریداران است که کم‌وبیش حضور دارند. شاخص هم‌وزن همان‌طور که قبلا گفتم ۳۶۵ هزار را پس گرفته است و در این شرایط می‌توان به این بازار امیدوار بود

وی ادامه داد: مادامی که شاخص هم‌ وزن در مقطع ۳۶۰ تا ۳۶۵ هزار حمایت شود من به آینده بازار امیدوارم.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده