تاریخ: ۰۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۴۲۴۳۰
سرویس خبر : انرژی

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

‌می‌متالز - روز گذشته و در ادامه چندین روز اعتراض در نیروگاه خلیج فارس، کارکنان این نیروگاه در هرمزگان از ورود مدیران شستا که مدعی خرید آن هستند، ممانعت کردند.

به گزارش می‌متالز، شمار زیادی از کارکنان نیروگاه خلیج فارس واقع در منطقه قلعه قاضی در شمال شرق بندرعباس مدت‌هاست در اعتراض به واگذاری این نیروگاه به شستا دست به اعتراض می‌زنند.

آنان همچنین در دفعات متعددی اقدام به نامه‌نگاری با مسوولان عالی استان و نمایندگان مجلس و ... برای رسیدگی به این مشکل کرده‌اند.

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

روز گذشته، اما کارکنان این نیروگاه، از ورود مدیران شستا و مدیرعامل و هیات مدیره نیروگاه خلیج فارس ممانعت کرده و آنان را به بیرون از نیروگاه هدایت کردند.

کارگران این نیروگاه خواستار تغییر مدیرعامل و مدیران داخلی این نیروگاه به دلیل انفعال در برابر واگذاری آن هستند و از سوی دیگر خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این واحد نیروگاهی با توجه به تصویب و ابلاغ آن از سوی وزارت کارند.

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

همچنین کارگران می‌گویند در فرآیند واگذاری این نیروگاه تخلفاتی رخ داده که واگذاری آن به شستا (زیرمجموعه تأمین اجتماعی) را مشکوک و ابهام‌دار ساخته است.

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

مشکلی در زمینه تولید این نیروگاه وجود ندارد و کارگران بر اساس شیفت‌های مستقل خود در حال حضور در بخش بهره‌برداری هستند و خارج از ساعات شیفت خود دست به تجمع زده‌اند که این تجمع صبح امروز ۸دی ماه نیز ادامه دارد و کارگران شب گذشته را نیز در محل تجمع باقی ماندند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده