تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۴۹۰
کد خبر: ۲۴۳۰۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
«تیرآهن» پرفروش‌ترین محصول "ذوب" طی ۹ ماه گذشته؛

فروش صادراتی "ذوب" ۱۶ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - عمده‌ترین فروش صادراتی این شرکت فولادی طی ۹ ماهه گذشته متعلق به «شمش کالایی» بوده که ۵۲ درصد فروش صادراتی را در برگرفته است.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن اصفهان در آذرماه به مقدار ۲۰۲،۶۵۲ تن گزارش‌شده که ۱۲۶،۰۱۴ تن در بازار داخلی و ۷۶،۶۳۸ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته و بیشترین میزان فروش طی این دوره یک‌ماهه متعلق به «میلگرد» با ۵۳،۳۲۱ تن در بازار داخلی بوده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مقدار فروش این شرکت فولادی برابر با ۱،۷۹۰،۴۲۵ تن گزارش‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۲،۶۶ درصد افزایش پیداکرده، بیشترین مقدار فروش طی ۹ ماه گذشته در اختیار «تیرآهن» با ۴۹۰،۹۳۰ تن بوده و میانگین قیمت فروش این محصول برابر با ۱۳ میلیون و ۹۳۸ هزار تومان به ثبت رسیده است.

فروش صادراتی

ذوب‌آهن در آذرماه با کاهش فروش ۴۳۶ تنی (۰،۲۱ درصد) محصولات نسبت به آبان ماه را مشاهده کرده و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۳۶،۲۸۴ تن رشد را از خود بر جای گذاشته است.

همان‌طور که گفته شد مجموع فروش صادراتی ذوب‌آهن اصفهان تا آذرماه ۱۴۰۰ برابر با ۸۴۳،۲۶۷ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش فروش را در بازار صادراتی به همراه داشته و عمده‌ترین فروش این شرکت فولادی طی ۹ ماهه گذشته متعلق به «شمش کالایی» با ۴۴۲،۴۹۷ تن بوده که ۵۲ درصد فروش صادراتی را در برگرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده