تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۴۳۲۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع:

تکمیل زنجیره تولید، راه حل مشکلات اقتصادی کشور است/شرکت‌های معدنی بزرگ با اقدامات خود در مناطق محروم امیدآفرینی کنند

‌می‌متالز - سردار نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع در بازدید از کارخانه در حال احداث مجتمع گندله سازی بهاباد گفت: این اقدامات ارزنده در بخش صنعت بهاباد به جوانان و آیندگان امیدواری می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع به همراه سرپرست فرمانداری بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از مجتمع عظیم گندله سازی بهاباد بازدید نمودند.

سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع با اشاره به اقدامات چشمگیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دل کویر گفت: با تکمیل زنجیره تولید در این شرکت‌های صنعتی، کار‌های بزرگی صورت گرفته و علاوه بر اشتغال زایی قابل توجه، بخشی از مشکلات اقتصاد کشور نیز مرتفع شده است.

وی این اقدامات ارزنده در بخش صنعت بهاباد به جوانان و آیندگان را باعث امیدواری دانست و گفت: تجربیات ارزشمندی در این شرکت و واحد‌های صنعتی آن تجمیع شده است که برای تعمیم آن به سایر مجموعه‌های صنعتی نیاز به همدلی و حمایت بیشتر از سوی دولت است تا شاهد شکوفایی اقتصادی و بالندگی روز افزون در کشور باشیم.

گفتنی است مجتمع عظیم گندله سازی بهاباد در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری و افتتاح می‌گردد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده