تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۳۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریور ۱۴۰۲

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذار کارخانه گندله سازی بهاباد از راه اندازی و افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «اسدالله فرشاد» روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار بهاباد و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از مجتمع گندله سازی بهاباد، تصریح کرد: اکثر تجهیزات این کارخانه خریداری شده و طبق برنامه ریزی که صورت گرفت امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ این مجتمع عظیم گندله به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این که با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال ۶۵۰ نفر اشتغالزائی مستقیم ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: کارخانه گندله سازی بهاباد ۸۰ درصد پیشرفت کار داشته و به دست متخصصین داخلی ایجاد شده است.

سرمایه گذار مجتمع گندله سازی بهاباد با بیان این که تلاش شده با اتکا و اعتقاد به بومی سازی، تجهیزات این کارخانه را تهیه کنیم، گفت: در راستای استفاده حداکثری از توانمندی سازندگان داخل کشور، قرارداد ساخت تجهیزات مورد نیاز این مجتمع بسته شده است.

مدیر عامل فولاد غدیر ایرانیان بیان کرد: یک تفاهم نامه مشترکی با شرکت‌های دانش بنیان یزد و دانشگاه یزد منعقد شده تا نیرو‌هایی که دررشته‌های مختلف معدنی و صنعتی هستند که بومی خود استان یزد هستند و می‌خواهند در کار صنعت به کار گرفته شوند، بتوانند در مجتمع گندله سازی بهاباد به عنوان نیروی بومی استان مشغول به کار شوند با تخصصی که دارند تاما شاهد این باشیم تا از نیروی بومی جهت کادرسازی استفاده کنیم.

«محمدرضا فلاحتی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و فرماندار بهاباد در این بازدید از قسمت‌های مختلف این مجتمع گندله سازی دیدن کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده