تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۶
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۴۳۵۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون فروش فولاد مبارکه در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار:

تعامل فولاد مبارکه با صنایع بالادستی و پایین‌دستی منجر به ارتباط بیشتر با مشتریان می‌شود

تعامل فولاد مبارکه با صنایع بالادستی و پایین‌دستی منجر به ارتباط بیشتر با مشتریان می‌شود
‌می‌متالز - معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: تعامل مستمر بین صنایع بالادستی و پایین‌دستی می‌تواند شرایط را برای ارتباط بیشتر با مشتریان فولاد مبارکه فراهم کند.

به گزارش می‌متالز، طهمورث جوانبخت امروز (۱۳ آبان‌ماه) در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با گروه مشتریان حمل و نقل فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مشتریان و قطعه‌سازان شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد: رویکرد شرکت استمرار تعامل بیشتر با مشتریان است و در این زمینه خودروسازان و قطعه‌سازان جایگاه ویژه‌ای برای فولاد مبارکه دارند.

معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که اطلاع از مشکلات و مسائل مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: شیوع بیماری کرونا اجازه نداد ما با مشتریان خود در این گروه بتوانیم نشست‌های مستمری را برگزار کنیم، هرچند که هم‌اکنون طبق دستورالعمل‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات فولاد مبارکه در بورس عرضه می‌شود و مشتریان نیز می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری و پیش از راه‌اندازی بورس کالا، محصولات خود را مستقیماً به مشتریان خود عرضه می‌کرد، اما با صدور دستورالعمل‌های وزارت صنعت هم‌اکنون مجبور به عرضه محصولات خود در بورس کالاست.

جوانبخت اذعان داشت: براساس صورت‌جلسه‌ای که در سال گذشته تنظیم شد، مقرر گردید که برای فروش مستقیم محصولات فولادی به صنایع بالادستی و پایین‌دستی آماده هستیم و در این خصوص مراتب به وزارت صمت منعکس شد، اما اعلام کردند که این شیوه فروش انتخاب نشود.

وی با بیان این که فولاد مبارکه درصدد بازگشت به روش خرید مستقیم برای ارتقای تعامل و ارتباط با مشتریان است، تصریح کرد: عرضه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا، فاصله این شرکت با مشتریان را بیشتر کرده و در برخی مواقع این روش‌های عرضه ما را هم سردرگم می‌کند و این امر سبب می‌شود تا بتوانیم عرضه تلفیقی ورق‌های گرم را با توجه به تقاضای بازار در دستور کار خود قرار دهیم.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به حذف سهمیه‌بندی خرید ورق گرم ابرازداشت: امیدوارم از ماه آینده بتوانیم عرضه مستقیم ورق گرم خود را به ۲ بار در ماه افزایش دهیم و اگر مشتریان نتوانستند در عرضه اول خرید خود را انجام دهند حداقل در دومین عرضه بتوانند محصولات خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست مشریان فولاد مبارکه مبنی بر فراهم شدن امکان خرید اعتباری بلندمدت محصولات از این شرکت، تلاش خواهیم کرد که قطعه‌سازان نیز بتوانند محصولات فولاد مبارکه را با توجه به کارمزد‌های بانکی به صورت اعتباری تا ۶ ماه خریداری کنند.

جوانبخت عنوان داشت: فولاد مبارکه درصدد است تا بتواند به صورت اعتباری با مشتریان خود کار کند و امیدواریم بتوانیم عرضه محصولات انباری را که خواسته مشتریان ما در این نشست بود را بار دیگر آغاز کنیم.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار از روز گذشته آغاز و تا امروز ادامه خواهد داشت.

نخستین روز این همایش با گروه مشتریان فولاد مبارکه در صنایع بسته‌بندی کشور روز گذشته برگزار شد و دومین روز این نشست با گروه مشتریان در عرصه شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در حال برگزاری است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت