تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۲:۳۶
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۴۳۵۸۴

افزایش سهمیه راه آهن شرق در قطار‌های مسافری

‌می‌متالز - مدیرکل راه آهن شرق گفت: با پیگیری انجام شده سهمیه راه آهن شرق در قطار‌های مسافری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یاف

به گزارش می‌متالز، جهت برخورداری بیشتر مردم منطقه از قطار‌های کمربندی و عبوری میزان سهمیه بین راهی از قطار‌های مورد تردد از ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافت.

او می‌گوید:سهمیه اداره کل راه آهن شرق از قطار‌های یزد_مشهد و بندرعباس_مشهد به یک سالن (۴۰ صندلی) و در قطار کرمان_مشهد به ۴۸ صندلی افزایش یافت.

مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: در مجموع در طول یک شبانه روز میزان کل سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل برای خرید بلیط قطار‌های کمربندی و عبوری به ۱۳۲ صندلی رسیده است که امیدواریم با استقبال هموطنان از این ظرفیت ایجادشده به ویژه به مقاصد یزد، کرمان و بندرعباس بتوانیم این سهمیه را در آینده بیشتر از این میزان نیز افزایش دهیم.

شرقی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده جهت برقراری قطار مسافری طبس_مشهد به ویژه برای ایام نوروز سال آتی گفت: امید است با رفع مشکلات فنی و بهبود وضعیت ناوگان مسافری و کشش، این قطار در برنامه حرکتی خود قرار گیرد.

او گفت: در حال حاضر قطار‌های مسافری یزد_مشهد و شیراز_مشهد به صورت یک روز در میان قطار‌های بندرعباس_مشهد کرمان_مشهد و بالعکس همه‌روزه حرکت دارند که اداره کل راه آهن شرق از تمامی قطار‌های مذکور سهمیه دارد.

مدیرکل راه آهن شرق همچنین گفت: مردم می‌توانند در همه شهر‌های حوزه استحفاظی این اداره کل به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق مراکز فروش سطح شهر و همچنین سایت راه آهن از طریق وب سرویس‌ها نسبت به تهیه بلیت قطار اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده