تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۳:۰۵
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۲۴۳۵۹۲
سرویس خبر : انرژی
معاون استاندار تهران:

گازرسانی به واحد‌های تولیدی تسریع شود

‌می‌متالز - حشمت اله عسگری روز سه شنبه در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها، با تاکید بر تسریع در انجام عملیات آبرسانی به شهرک صنعتی شمس آباد، آستان مقدس حضرت امام (ره)، فرودگاه و شهرک آلومینیوم کاران از محل تصفیه خانه اسلامشهر افزود: این پروژه به عنوان پروژه میان مدت و زود بازده در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط است و انتقال آب از محل تصفیه خانه فیروز بهرام به عنوان پروژه بلندت مدت و جایگزین مد نظر می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، عسگری با اشاره به لزوم تامین ذخایر نیروگاه‌ها و صنایع استان افزود: سالانه ۲ میلیارد لیتر گازوئیل جهت سوخت ۴ نیروگاه استان مصرف می‌شود که این رقم نشانگر عدم رعایت استاندارد‌های لازم در این بخش است لذا ضرورت دارد نیروگا‌ها به منظور صرفه جویی بیشتر نسبت به استاندارد سازی و طراحی‌های نوین اقدام لازم را بعمل آورند.

معاون استاندار تهران همچنین با تاکید بر ضرورت گازرسانی به واحد‌های تولیدی فاقد گاز افزود: صنایع، واحد‌های تولیدی و اصناف نسبت به افزایش بهره وری و بهینه سازی سوخت اقدام لازم را در راستای استاندارد سازی واحد‌های خود بکار گیرند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در محل مصلی گفت: تعمیق فرهنگ حجاب وظیفه همگانی است و صداوسیما و شهرداری تهران با فرهنگ سازی دیداری و شنیداری در راستای تحقق هرچه بیشتر این مهم در جامعه اقدام نمایند و باید به صورت جدی از تولیدکنندگان محصولات مرتبط با حجاب و عفاف حمایت کرد.

معاون استاندار تهران، توسعه غرفه‌های محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را در محل نمایشگاه ضروری دانست و از دستگاه‌های ذیربط خواست در اسرع وقت نسبت به دایر نمودن این غرفه‌ها اقدام کنند.

منبع: نصیر نیوز

عناوین برگزیده