تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۴۳۷۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
کاهش ۶۴ درصدی فروش‌های این آلومینیومی در بورس‌کالا؛

درآمد‌های ایرالکو ریخت

‌می‌متالز - نگاهی به میزان درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته گویای آن بوده که کاهش ۶۴ درصدی درآمد‌ها کاملا مشهود است و ۱۳۶ میلیارد از حجم درآمد‌ها کاسته شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در هفته منتهی به ۱۷ دی ماه اتفاقی عجیب در این شرکت رخ داد و این آلومینوم‌ساز اراکی بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن به نسبت هفته گذشته، کمتر فروخت.

نگاهی به میزان درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته گویای آن بوده که کاهش ۶۴ درصدی درآمد‌ها کاملا مشهود است و ۱۳۶ میلیارد از حجم درآمد‌ها کاسته شده است.

ایرالکو با یک هزار و ۳۰۰ تن از کالا‌ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان را هم بدست آورد.

درآمد‌های ایرالکو ریخت

شمش ۹۹،۷

در ابتدا باید اشاره داشت که شمش ۹۹،۷ این شرکت پر حجم‌ترین عرضه سبدکالایی این شرکت، در هفته منتهی به ۱۷ دی‌ماه تنها یک هزارتن از این کالا را به رینگ معاملات آورد که به نسبت هفته گذشته ۱،۵۰۰ تن کمتر بود؛ با توجه به آنکه ایرالکو تمام این محصول را به فروش رساند اما؛ درآمد این شرکت از این بخش، ۷۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان بود.

هیدروکسید آلومینیوم

از سوی دیگر، باید اشاره به حجم یک هزار و ۵۰۰ تنی هیدروکسید آلومینیوم نیز اشاره داشت که تقاضای ۳۰۰ تنی برای آن به ثبت رسید و شرکت تمام تقاضا‌ها را به فروش رساند تا درآمد ۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومانی برای شرکت به ثبت برسد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده