تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۲۴۲۷۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بیش از هشت هزار تن محصول آلومینیومی عرضه خواهد شد

‌می‌متالز - فردا یکشنبه ۱۲ دی ماه، هفت هزار تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو، المهدی، آلومینای ایران، ۳۷۵ تن بیلت آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو و صنایع آلومرول نوین و همچنین یک هزار و ۵۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، فردا یکشنبه ۱۲ دی ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد یک هزار پوندی را به قیمت میانگین ۷۱۹ هزار و ۹۶۰ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده که تا دو هزار تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۵ تن اعلام شده است.

شرکت آلومینیوم ایران در این تاریخ، ۱۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را با قیمت ۷۹۸ هزار و ۸۲۳ ریال عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول پنج تن است و با افزایش عرضه تا ۳۰۰ تن روبه‌رو خواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

شرکت آلومینای ایران فردا یکشنبه ۱۲ دی ماه، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۱۹ هزار و ۶۶۰ ریال عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است و با افزایش عرضه تا یک هزار تن روبه‌رو خواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

این شرکت همچنین ۷۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم به قیمت میانگین ۱۳۹ هزار و ۴۵۶ ریال عرضه می‌کند که تا یک هزار و ۵۰۰ تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل عرضه ۱۰۰ تن و حداقل خرید نیز ۲۵ تن در نظر گرفته شده است.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب روز یکشنبه ۱۲ دی ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را نیز با میانگین قیمت ۷۱۶ هزار و ۲۶۰ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه می‌کند. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده و افزایش عرضه تا دو هزار تن را خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

شرکت آلومینیوم المهدی فردا یکشنبه ۱۲ دی ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۵ درصد یک هزار پوندی را نیز با میانگین قیمت ۷۱۲ هزارو ۲۶۰ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده و تا دو هزار تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

فردا یکشنبه ۱۲ دی ماه شرکت صنایع آلومرول نوین ۷۵ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۱-۱۰ را به قیمت میانگین ۸۰۰ هزار و ۸۳۸ ریال در تالا صنعتی بورس کالا عرضه کی‌کند که حداقل عرضه این محصول پنج تن و حداقل خرید آن نیز ۲۵ تن معین شده است.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده