تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۴۶۲۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فردا در بورس کالا،

عرضه ۹۶۲۰ تن محصول آلومینیومی

می متالز - فردا یکشنبه سوم بهمن ماه، هفت هزار تن شمش آلومینیومی، 620 تن بیلت آلومینیومی و همچنین دو هزار تن هیدروکسید آلومینیوم در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، روز یکشنبه سوم بهمن ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد یک هزار پوندی را به قیمت میانگین ۷۸۴ هزار و ۲۹۲ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده که تا یک هزار و ۵۰۰ تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۵ تن اعلام شده است.

شرکت آلومینیوم ایران در این تاریخ، ۱۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را با قیمت ۸۷۰ هزار و ۲۳۱ ریال عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول پنج تن است و با افزایش عرضه تا ۳۰۰ تن روبه‌رو خواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

شرکت آلومینای ایران روز یکشنبه سوم بهمن ماه، ۸۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم به قیمت میانگین ۱۵۱ هزار و ۹۲۲ ریال عرضه می‌کند که تا دو هزار تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل عرضه ۱۰۰ تن و حداقل خرید نیز ۲۵ تن در نظر گرفته شده است.

در تاریخ یاد شده، شرکت آلومینیوم المهدی ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۷۶ هزار و ۵۹۲ ریال عرضه کرده که تا دو هزار تن قابلیت افزایش حجم عرضه را به دنبال خواهد داشت. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن و حدقال خرید ۲۵ تن معین شده است

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب روز یکشنبه سوم بهمن ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸۵ درصد یک هزار پوندی را نیز با میانگین قیمت ۷۸۰ هزار و ۸۹۲ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه می‌کند. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده و افزایش عرضه تا دو هزار و ۵۰۰ هزار تن را خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

روز یکشنبه سوم بهمن ماه شرکت صنایع آلومرول نوین ۷۵ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۱-۱۰ را به قیمت میانگین ۸۷۲ هزار و ۴۲۶ ریال در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌کند که حداقل عرضه این محصول پنج تن و حداقل خرید آن نیز ۲۵ تن مشخص شده است.

روز یکشنبه سوم بهمن ماه، شرکت آلومراد ۲۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۸ را به قیمت میانگین ۸۶۶ هزار و ۶۴۲ ریال عرضه می‌کند که برای این محصول پنج تن حداقل عرضه و ۱۰ تن حداقل خرید، اعلام شده است

در تاریخ یاد شده، شرکت صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان نیز ۱۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۸۷۰ هزار و ۲۳۱ ریال در بورس کالا عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول پنج تن و حداقل خرید آن هم ۲۵ تن معین شده است.

گروه تولیدی ماهد آلومینیوم هم روز یکشنبه سوم بهمن ماه، ۵۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۱-۸ را به قیمت ۸۷۸ هزار و ۷۱ ریال عرضه می‌کند که با حداقل عرضه این محصول پنج تن و افزایش عرضه تا ۱۲۵ تن و همچنین حداقل خرید ۲۰ تن اعلام شده است.

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده