تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۴۵۴۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

‌می‌متالز - امروز یکشنبه ۲۶دی ماه، دو هزار و ۷۵ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو، المهدی، آلومینای ایران، ۲۵ تن بیلت آلومینیومی ایرالکو و همچنین ۳۵۰ تن هیدروکسید آلومینیوم آلومینای ایران در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، امروز یکشنبه ۲۶دی ماه، دو هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۷۶۶ هزار و ۹۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۱۹دی ماه)، ۲.۳ درصد رشد داشت.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب نیز یک هزار تن شمش ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی با قیمت پایانی ۷۶۶ هزار ۴۱۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۱۹دی ماه)، ۳.۶ درصد افزایش داشت.

در این تاریخ، شرکت آلومینای ایران نیز ۸۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد را با میانگین قیمت ۷۶۶ هزار و ۹۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۹ دی ماه)، ۳.۳ درصد رشد داشت.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی ایرالکو

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۲۶ دی ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۶۶ هزار و ۹۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۶۲۵ تنی روبه‌رو شد که ۲۵۰ تن از این محصول در تالار اصلی و ۱۷۵ تن در مچینگ مورد معامله قرار گرفت.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

بیلت ایرالکو

همان‌طور که در نمودار ۳ آمده است، روز یکشنبه ۲۶ دی ماه، شرکت ایرالکو ۳۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۵۸۳ هزار سه ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که با ۵۰ تن تقاضا همراه بود و ۲۵ تن از این حجم معامله شد.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی المهدی

طبق نمودار ۴، شرکت آلومینیوم المهدی در روز ۲۶دی ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۵۹ هزار و ۲۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲۰۰ تنی روبه‌رو شد و همه حجم تقاضا شده معامله شد.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی سالکو

طبق نمودار ۵، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب در روز ۲۶دی ماه، سه هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۶۳ هزار و ۵۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با ۲۵۰ تن تقاضا مواجه شد و ۱۷۵ تن از این محصول در تالار اصلی و ۵۰ تن در مچینگ به صورت سلف مورد معامله قرار گرفت.

در تاریخ یاد شده، این شرکت یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت پایانی ۷۶۶ هزار و ۴۱۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که این محصول با تقاضای یک هزار و ۳۰۰ تنی همراه شد و یک هزار تن از این میزان به صورت سلف مورد معامله قرار گرفت.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی آلومینای ایران

همان‌طور که در نمودار ۶ آمده است، روز یکشنبه ۲۶دی ماه، شرکت آلومینای ایران ۸۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷ درصد هزار پوندی را به قیمت ۷۶۹ هزار و ۹۶۹ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که ۲۲۵ تن از این محصول با تقاضا همراه بود و ۵۰ تن از این محصول در تالار اصلی و ۱۷۵ تن نیز در مچینگ مورد معامله قرار گرفت.

۲۴۵۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

معامله هیدروکسید آلومینیوم

امروز یکشنبه ۲۶دی ماه، شرکت آلومینای ایران یک هزار و ۵۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم به قیمت ۱۴۸ هزار و ۵۶۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با ۳۵۰ تن تقاضا روبه‌رو بود و ۱۵۰ تن در تالار اصلی و ۲۰۰ تن در مچینگ معامله شد.

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده