تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۴۷۱۰۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
آذرماه پایان روند صعودی درآمد‌های این آلومینیوم‌ساز؛

"فایرا" ناکام در حفظ سقف درآمدهای ماهانه

می متالز - شرکت آلومینیوم ایران در آذرماه سال جاری توانست ۱۴,۸۷۱ تن از محصولات خود را به فروش برساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۱۲،۵۳۵ تن بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت آلومینیوم ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره را بالغ‌بر ۹،۷۱۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۹ماه گذشته درآمد‌های این شرکت فلزی نیز برابر با ۷۷،۱۳۳ میلیارد ریال اعلام شد.

بیشترین درآمد کسب شده شرکت آلومینیوم ایران در نهمین ماه سپری‌شده از سال جاری در بازار داخل، به میزان ۸،۰۶۳ میلیارد ریال بوده که ۸۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در برگرفته است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "فایرا" تا آذرماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، شرکت آلومینیوم ایران درآمدی که در آذرماه سال جاری به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش را به همراه داشت و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت فلزی پس از پشت سر گذاشتن روند صعودی طی ۳ ماه گذشته شاهد کاهش درآمد‌ها بود.

"فایرا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۷ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشت، درآمد‌های این شرکت فلزی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد را مشاهده کرد.

عمده‌ترین درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره ۹ ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد و درآمدزاترین محصول آلومینیوم ایران در آذرماه مربوط به فروش «شمش خالص» با ۷،۱۴۰ میلیارد ریال بود که در بازار داخلی به فروش رسیده است.


شرکت آلومینیوم ایران در آذرماه سال جاری توانست ۱۴،۸۷۱ تن از محصولات خود را به فروش برساند که بیشترین سهم فروش طی این ماه در بازار داخلی با ۱۲،۵۳۵ تن بود، پرفروش‌ترین محصول "فایرا" در آذرماه مربوط به محصول «شمش خالص» با ۱۱،۲۲۲ تن بود و نرخ فروش این محصول ۶۳ میلیون و ۶۲۹ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که با ۲۴ درصد افزایش نرخ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را به دنبال داشت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده