تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۲
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۴۳۸۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
محصولات جدید در سبد این فولادساز در بورس کالا؛

ذوب آهن میل به صعود درآمدزایی را نشان داد

‌می‌متالز - ذوب‌آهن اصفهان پس از مدت‌ها در "بخش سبد تیرآهن مخلوط" توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند و ۱۴۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان از ۱۰ هزار و ۵۳۴ تن از این کالا بدست آورد.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌ آهن اصفهان در هفته منتهی به ۱۷ دی‌ماه به نسبت هفته گذشته کمی درآمدزایی خود را بهبود بخشیده و هم‌زمان اسامی جدیدی از کالا‌ها نیز در سبدکالایی هفتگی این شرکت در بورس کالا به چشم می‌خورد.

ذوب آهن در معاملات این هفته با سبدکالایی شامل ۶ محصول به رینگ محصول بورس کالا آمد.

ذوب آهن میل به صعود درآمدزایی را نشان داد

بنزن

ذوب‌آهن با عرضه ۲۰۰ تنی بنزن در بورس‌کالا توانست درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بدست آورد و شاید این محصول از این پس، در سبدکالایی شرکت قرار گیرد.

سبد تیرآهن مخلوط

ذوب‌آهن اصفهان پس از مدت‌ها در "بخش سبد تیرآهن مخلوط" توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند و ۱۴۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان از ۱۰ هزار و ۵۳۴ تن از این کالا بدست آورد.

باید عنوان شود که میزان تقاضا‌ها برای سبد تیرآهن مخلوط بیش از ۳،۵ برابر عرضه‌ها بود.

سبد میلگرد مخلوط

از سوی دیگر می‌توان به محصول قدیمی این شرکت و البته پرفروش‌ترین آن نیز اشاره داشت که ۵ هزار و ۵۲۵ تن از این کالا را روانه بورس کالا کرده بود با آنکه سفارش ۳ برابری را پیش روی خود می‌دید اما؛ ۴ هزار و ۵۲۵ تن از این کالا به فروش رسید و ۶۱ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان نیز درآمد کسب کرد.

سبد میلگرد کلاف

در این بخش نیز می‌توان به عرضه ۱،۴ هزار تنی اشاره داشت اما؛ معاملات سلف این بخش حاکی از معامله ۳،۴ هزارتنی بود که ۵۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان درآمد بدست آمد.

سبد ناودانی

از سوی دیگر باید اشاره داشت که ذوب آهن اصفهان در این بخش یعنی سبد ناودانی نزدیک به ۲ هزار تن عرضه در بورس کالا داشت و تمام عرضه‌ها یعنی ۱،۹۷۸ تن را فروخت و ۳۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان را بدست آورد.

سبد نبشی

در آخر باید به درآمدزایی ۱۴ میلیارد و ۱۴ میلیونی از سبدنبشی توسط ذوب آهن اصفهان اشاره داشت که ناشی از فروش یک هزار و ۱۲ تن از این کالا بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده