تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۴۳۹۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد:

۲۵ نمایشگاه تخصصی در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

‌می‌متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تقویم، برپایی ۲۵ نمایشگاه تخصصی استان در سال ۱۴۰۱ تدوین شده است.

به گزارش می‌متالز، امیرتیمور موسویان در حاشیه نمایشگاه تخصصی مبلمان در گچساران افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها در ۲۵ رشته مختلف، چون مبلمان، جهیزیه، نفت و گاز در کارگروه نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد شامل اداره کل صنعت، معدن تجارت، شرکت نمایشگاه‌های استان و شهرداری‌ها تصویب شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها که قرار است در شهرستان‌های مختلف استان برپا شود شرکت‌های تولید کننده محصولات خود را به منظور معرفی عرضه می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی افزون بر آشنایی عموم شهروندان با آخرین محصولات تولیدی به دلیل عرضه مستقیم از سوی شرکت‌های تولیدی با قیمتی مناسب‌تر از بازار ارائه می‌شود.

موسویان تاکید کرد: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل از امروز پانزدهم دی ماه به مدت پنج روز در محل برپایی نمایشگاه‌های گچساران واقع در پشت ترمینال شهر دوگنبدان گشایش یافته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار پس از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان برپا شده است.

موسویان ابراز داشت: در نمایشگاه مبلمان گچساران ۱۸ شرکت تولیدی آخرین محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده