تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۴۳۸
کد خبر: ۲۴۴۸۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

سومین سامانه استانی پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بندر عباس افتتاح شد

‌می‌متالز - علی رسولیان روز چهارشنبه در سفر به بندرعباس، سومین سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز چهارشنبه در سفر به بندرعباس، سومین سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح کرد.

وی همچنین در جریان آغاز به کار سومین سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان، به‌صورت تلفنی پاسخگوی تعدادی از صنعتگران این استان بود و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

پیش از این، سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان‌های "تهران" و "قم" راه اندازی و کار خود را در قالب مرکز تماس ۱۲۴ آغاز کرده بودند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه رونمایی از سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بندرعباس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم، پاسخگو بودن در برابر مردم است که همزمان با سفر‌های ریاست جمهوری، بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان نماینده تام الاختیار در سازمان‌ها حضور پیدا کرده و به همراه مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیران استانی درخواست‌های مردم را پیگیری می‌نمایند.

علی رسولیان افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه ۱۲۴ را به‌عنوان یک سامانه پاسخگو به‌صورت شبانه روزی درنظر گرفته است.

وی اضافه کرد: مراکز پاسخگویی در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ایجاد شده است که تمامی مطالبات و درخواست‌های مردم در این سامانه ثبت شده و نمایندگان وزیر در این مراکز همزمان با سفر رئیس جمهور حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از هرمزگان را به‌عنوان یک استان مهم در بخش‌های مختلف معدنی و شیمیایی یاد کرد و ادامه داد: این استان می‌تواند در بخش‌های مختلف توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رسولیان در پایان هدف از راه اندازی سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان را تسهیل و دسترسی یکپارچه ذینفعان به خدمات این وزارتخانه در اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر پاسخگویی شایسته دستگاه‌های اجرایی به مردم و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی برشمرد.

معاون صنعت، معدن و تجارت روز پنج شنبه در جریان سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت به استان هرمزگان، با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت و در دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه، مسائل و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان این استان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهد.

رئیس جمهور به همراه جمعی از معاونان و وزرا روز پنج شنبه در چهاردهمین سفر استانی به هرمزگان سفر می‌کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده