تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۳۰۵۵۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

لزوم راه‌اندازی صنایع پایین دستی مس

‌می‌متالز - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بر لزوم راه‌اندازی صنایع پایین دستی مس برای کمک به تولید و اشتغال تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، امیر حسن‌زاده در حاشیه بازدید از مجتمع سرچشمه گفت: محدوده‌ای که در حوزه سرچشمه قرار دارد با یک نگاه تجمیعی و با یک پروانه دیده شود.

او افزود: توجه ویژه به محیط زیست، تربیت نیروی انسانی ماهر و صنایع پایین دستی در خصوص مس از جمله مواردی است که باید آن‌ها را مدنظر قرار داد.

حسن‌زاده با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان مهار تورم، رشد تولید بر لزوم راه‌اندازی صنایع پایین دستی مس برای کمک به تولید و اشتغال تاکید کرد.

ا و بیان داشت: مجتمع مس سرچشمه در حوزه صنایع پایین دستی و صنایع کوچک می‌تواند کمک شایانی کند؛ اما مشکلاتی وجود دارد که باید پیگیری و حل شوند.

در این بازدید جلسه‌ای پیرامون مشکلات منطقه در خصوص مس، پهنه‌ها و افزایش پروانه‌ها برگزار شد و مقرر شد در فضای داخلی مس، هماهنگی بیشتری برای رسیدن به اهداف بالاتر انجام گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از معاون وزیر صمت که به مدت ۳ روز در استان حضور داشت و پیگیر مشکلات بود، تشکر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده