تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۹۰۸۱۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تعیین تکلیف خط انتقال برق به معدن مس رمشک

‌می‌متالز - خط انتقال برق به معدن مس رمشک توسط ایمیدرو انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستان‌های جنوبی استان مقرر شد تا خط انتقال برق به معدن مس رمشک توسط ایمیدرو انجام و بسته‌های زیرساختی کوتاه مدت و بلند مدت تهیه گردد.

در راستای توسعه فعالیت‌های معدنی در جنوب کرمان و پیرو پیگیری‌ها و جلسات استاندار کرمان برای ورود شرکت ایمیدرو به فعالیت‌های معدنی در استان، رئیس هیات عامل ایمیدرو به شهرستان کهنوج سفر کرد.

جلسه بررسی مشکلات معادن شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و منوجان پنجشنبه ۱۳ بهمن با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیران مربوطه برگزار و مقرر شد، خط انتقال برق به معدن مس رمشک توسط ایمیدرو انجام شود.

تهیه بسته‌های زیرساخت در مقیاس کوتاه مدت و بلندمدت با هماهنگی دستگاه‌های متولی و ارسال به ایمیدرو جهت اختصاص اعتبارات لازم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در خصوص دپارتمان گوهرسنگ نیز مقرر شد برنامه‌ریزی جهت آموزش افراد مستعد در شهرستان‌های جنوبی کرمان انجام و اعتبارات لازم توسط ایمیدرو در این خصوص تامین شود.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان کهنوج گفت: جنوب استان کرمان نسبت به قبل از انقلاب رشد چشمگیری داشته است که باید این اقدامات به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما کرمان

عناوین برگزیده