تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۴۵۲۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فرماندار: شرکت شستا متقاضی سرمایه‌گذاری در کنگاور است

‌می‌متالز - فرماندار کنگاور از بازدید نماینده شرکت شستا جهت سرمایه‌گذاری و احداث یک واحد گاوداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «فرزاد الماسی» عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید نماینده شرکت شستا از ظرفیت‌های سرمایه گذاری کنگاور، اظهار داشت: به همراه نماینده «شستا» از اراضی ملی ۲۸ هکتاری جنوب شهر کنگاور بازدید به عمل آمد و در صورت تائید زمین مورد نظر، یک واحد گاوداری با صد‌ها میلیارد تومان در این منطقه سرمایه گذاری خواهد شد.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: به واسطه فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از جمله نیروی کار و امکانات زیربنایی و قرار گرفتن در کنار بزرگراه، کنگاور در مسیر توسعه قرار گرفته است و افق روشنی پیش‌روی اقتصاد این شهرستان قرار دارد.

الماسی یادآور شد: فرش قرمزی جهت جذب سرمایه گذاران با پشتوانه مالی بالا در کنگاور پهن کرده ایم و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن موانع سرمایه گذاری و اشتغال زایی در شهرستان را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: با توجه به معافیت ۲۰ ساله کارآفرینان در این شهرستان، برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند که در آینده نه چندان دور سرمایه‌‍گذاری‌های بزرگی در این شهرستان انجام می‌شود و زمینه اشتغالزایی برای جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

همدلی مسوولان اجرایی کنگاور و همسویی آنان با نماینده مجلس دست به دست هم داده است تا زمینه برای پیشرفت روزافزون این شهرستان از طریق جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان فراهم شود.

شهرستان کنگاور با بیش از ۸۵ هزار نفرجمعیت در حدود ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده