تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۴۵۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی همدان اعلام کرد؛

کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در همدان

‌می‌متالز - معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق با ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ احمد رحیمی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید مقابله با جرایم قاچاق کالا و ارز، طی یک عملیات موفق به کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق شدند.

وی افزود: مأمورین این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی انجام شده و بررسی صحت و سقم موضوع به همراه عوامل اداره برق نسبت به بازرسی از محل نگهداری و استفاده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام و تعداد ۶ دستگاه، استخراج ارز دیجیتال قاچاق ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال که به صورت غیر قانونی و با استفاده از برق غیر مجاز راه اندازی کرده بودند را کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر که پرونده قضائی آن تشکیل که در حال رسیدگی است.

معاون هماهنگ کننده پلیس استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط است، بنابراین از افرادی که مبادرت به خرید و فروش و نگهداری و راه اندازی این دستگاه‌ها دارند، درخواست داریم تا اقدامات قانونی را در راستای اخذ مجوز‌های قانونی به عمل آورند تا در آینده در دستگاه قضائی محکوم به پرداخت جرایم سنگین نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده