تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۴۵۵۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازی دوباره ایلان ماسک با ارز‌های مجازی این‌بار با دوج کوین

‌می‌متالز - پس از آنکه چند باری ایلان ماسک با موضوع فروش محصولات تسلا به بیت کوین از این ارز مجازی نوسان گرفت حالا به نظر می‌رسد نوبت به دوج کوین رسیده است.

به گزارش می‌متالز، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان در توئیتر نوشت که قرار است شرکت تسلا شرایط را برای فروش محصولاتش از جمله خودرو‌های برقی کوچک به دوج کوین را فراهم کند.

حدود یک ماه پیش بود که ایلان ماسک گفته بود که شرکت تسلا در حال ارزیابی شرایط برای اجرای آزمایشی فروش محصولات به ارز‌های دیجیتال است. انتشار این توئیت باعث شد تا در لحظه قیمت دوج کوین ۱۴ درصد رشد کند. البته باید گفت ایلان ماسک چند باری با همین حربه توانسته بود بازار بیت کوین را درگیر نوسان کند و به نظر می‌رسد این بار می‌خواهد از دوج کوین نوسان بگیرد.

وی که از جمله طرفداران پروپاقرص ارز‌های مجازی در جهان به شمار می‌رود زمانی گفته بود که شرکت تسلا می‌خواهد خودروهایش را به بیت کوین بفروشد، اما پس از مدتی این طرح بی سروصدا کنار رفت. ارزش دوج کوین در سال ۲۰۲۱، ۴۰ برابر شده و در واقع توئیت‌های همین ایلان ماسک بود که باعث شد تا این ارز مجازی به چشم بیاید.

سال گذشته شرکت تسلا فاش کرد که ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده و ایلان ماسک هم اعلام کرد که تعدادی بیت کوین و دوج کوین دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده