به گزارش میمتالز، سال ۲۰۲۱ سال هیجان انگیزی برای بازار کریپتو بود، زیرا چندین برند معروف به صورت غیرمنتظره در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند.
بسیاری از افراد معتقد هستند که در سال میلادی گذشته زیربنای بازار کریپتو و بلاک چینها گذاشته شد. در این گزارش برخی از برندهای معروف که در بخش ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند را معرفی مینماییم
در ماه فوریه ۲۰۲۱ ایلان ماسک مالک تسلا اعلام کرد که ۱.۵ میلیارد دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده است. این تقریباً ۸ درصد از ۱۹ میلیارد دلار ذخایر نقدی تسلا بود.
به محض اینکه ایلان ماسک وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد، ارزش بیت کوین به سرعت افزایش یافت و تقریباً در عرض دو هفته از ۳۸۰۰۰ دلار به بیش از ۵۷۰۰۰ دلار رسید. ایلان ماسک نه تنها در بیت کوین، بلکه اقدام به خرید ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم و دوج کوین کرده است، اگرچه او مبالغ دقیق خرید را فاش نکرد.
یکی دیگر از اقدامات غافلگیرانه سرمایه گذاری مارک کوبان مالک باشگاه دالاس ماوریکس در ارز دیجیتال دوج کوین بود.
در ماه دسامبر، تولیدکننده پوشاک ورزشی نایک با افشای خرید کفشهای ورزشی به صورت مجازی و محصولات خود با نام تجاری RTFKT، اولین حرکت خود را در بازارهای کریپتو آغاز کرد. در نتیجه این همکاری، نایک رسما به بزرگترین تولید کننده کالاهای ورزشی در ایالات متحده و یکی از اولین برندهای پوشاک معروف تبدیل شد که وارد اکوسیستم در حال رشد Metaverse شد.
این سرمایه گذاریهای بلند مدت نشان دهنده رشد ارزهای دیجیتال در سال جدید میلادی است و اینکه جای خود را در بین برندهای مشهور باز کرده است.
منبع: نبض بازار