تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۴۶۱۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
جعفری به مناسبت روز زن و مادر؛

نقش بانوان در توسعه ایمیدرو جدی است

‌می‌متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر نقش توسعه منابع انسانی در استراتژی‌های این سازمان، اعلام کرد: نقش بانوان در توسعه ایمیدرو جدی و از اهمیت برخوردار است.

به گزارش می‌متالز، وجیه الله جعفری در مراسم تقدیر از کارکنان زن این سازمان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (ص)، اظهار داشت: ایمیدرو جایگاه قابل توجهی در اقتصاد دارد و با توجه به ذخایر غنی و امکان ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال، می‌تواند تاثیرگذاری بالایی در توسعه اقتصاد ایفا کند.

وی افزود: در این میان، بانوان کارمند در کنار نقش پراهمیتی که در زندگی روزمره همه ما دارند، می‌توانند در توسعه سازمانی و کشور نقش آفرینی کنند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به موضوع «تقویت منابع انسانی» به عنوان یکی از استراتژی‌های ایمیدرو، گفت: بدون شک، توسعه و پیشبرد سازمان نیازمند توجه به منابع انسانی است و در صورت توانمند نبودن این حوزه، ساختار مدیریتی، افول سازمان را تجربه خواهد کرد.

وی ادامه داد: براساس این استراتژی، جلسات مختلفی با کارکنان برگزار شده و دغدغه‌های پیش روی آن‌ها و از جمله بانوان را گروه بندی کرده ایم. اکنون در حال بررسی این نیاز‌ها در کمیته منابع انسانی هستیم تا نسبت به رفع مواردی که قانون اجازه می‌دهد، اقدام کنیم.

استعدادیابی و ارزیابی کارمندان زن

جعفری با بیان اینکه ارتقای واقعی کارکنان، جابجایی سمت نیست بلکه میزان نفوذ عملکرد افراد در کار است، تصریح کرد: با توجه به نقش بانوان در توسعه سازمانی، همواره تلاش کرده ایم از توانمندی همکاران خانم استفاده کنیم.

وی افزود: اکنون موضوع استعدادیابی و ارزیابی توانمندی‌های همکاران خانم را برای استفاده بهتر از ظرفیت آن‌ها در بخش‌های مختلف آغاز کرده ایم.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده