تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۴۵۷۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو با استاندار خراسان رضوی

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار دیدار و گفتگو کرد.

یعقوبعلی نظری در این دیدار اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه ساز تسهیل اقدامات شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن افزود: در کنار فعال سازی این ظرفیت، دستگاه حکومتی هم زمینه سازی و مراقبت می‌کند؛ لذا نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

وی در قالب پیشنهادی عنوان کرد: تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف می‌توان نیاز‌های زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش آفرینی کرد.

وجیه الله جعفری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد توسعه بهتری پیدا خواهد کرد لذا بنا شد طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیر ساخت برای این منطقه تهیه و برای تصویب به استان ارائه شود.

معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) همچنین افزود: واحد‌های مستقر در این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان در قالب آن‌ها برای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به واسطه همان مجموعه‌ها برنامه ریزی کرد.

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده