تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۴۶۳۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشکیل ۱۶ فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن اشنویه

‌می‌متالز - ۱۶ فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن شهرستان اشنویه تشکیل شده است.

به گزارش می‌متالز، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان اشنویه گفت: در راستای بازرسی از معادن و جلوگیری از تضییع بیت المال ۱۶ فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه به مقدار سه هزار و ۸۷۲ تن، به ارزش بیش از دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد. تشکیل ١٦ فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن اشنویه

حامد رمضانی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دو هزار و ۶۲۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی این شهرستان انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۲۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از دو هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال شده است.

رمضانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی این شهرستان و بررسی اعلام موجودی انبار‌ها و سردخانه‌ها در سامانه جامع انبار‌ها هفت فقره پرونده تخلف اعلام نکردن موجودی برای سردخانه‌های این شهرستان به ارزش بیش از یکهزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدورحکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این شهرستان ۳۱ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر وجود دارد که از مجموع این واحد‌ها ۲۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۳۲ نفر فعال و پنج واحد نیز نیمه فعال و راکد است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان اشنویه اضافه کرد: این شهرستان دارای دو هزار و ۵۵۲ واحد صنفی با اشتغالزایی مستقیم برای شش هزار و ۳۸۰ نفر است که از مجموع واحد‌های صنفی موجود دو هزار و ۴۷ واحد دارای پروانه کسب معتبر بوده و ۵۰۵ واحد صنفی بدون پروانه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده